C# Proje 16 MB Üretim Planlama Ve Kontrol v2.0


Merhabalar arkadaşlar. Bu yazımda Üretim Planlama Ve Kontrol programının kodlarında küçük değişiklikler yaptığım tasarımında biraz daha sadeliğe doğru taşıdığım 2. versiyonunun tanıtımını ve kod paylaşımını yapmaya çalışacağım.

Tanıtım için detaylı anlatımı bu yazımdan okuyabilirsiniz.MB Üretim Planlama Ve Kontrol v1.0

Bu yazımda sadece ekstra özellikleri anlatmaya çalışacağım.


MB Üretim Planlama Ve Kontrol v2.0




İlk versiyonu bilen arkadaşlar tasarımdaki bu değişikliği fark etmişlerdir.


Kodlarda hata veren yerler düzeltilmiştir.









Bu programın bir dezavantajı full hd bir ekranda yazıldığı için ekran çözünürlüğü düşük olan bilgisayarlarda buradaki son sayfadaki gibi boyutu büyük olan sayfalar yarım görünmektedir. 3. versiyonda bu tür aksaklıklar tam olarak giderilmiştir. Ama kodlara bakmak için programı indirebilirsiniz.

Program dosyasını indirdiğinizde programı çalıştırabileceğiniz bir IDE yoksa elinizde klasörleri takip edelim ve Bin/Debug içindeki uzantısı .exe olan dosyayı çalıştırdığımızda programı deneyebilirsiniz.

İkinci versiyonumuzun da böylelikle anlatımında sona geldik kıymetli arkadaşlar selametle.

Murat Bilginer


Soru Ve Sorunlarınız İçin İletişim  Murat Bilginer


Yorumlar