Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 32 Java Netbeans IDE 8.0.2 Kurulumu

Merhabalar herkese. Şimdi sizlere Java dilinde programlarınızı geliştirebildiğiniz Netbeans IDE nin kurulumunda yardımcı olmaya çalışacağım.

Eğer Netbeans programı elinizde yoksa aşağıdaki adrese girelim öncelikle ve resimde gösterdiğim şekilde indirme işlemini gerçekleştirelim.


Java Netbeans IDE İndir




Bu adımı yaparak programı indirebiliriz.

Programı indirdi isek başlayabiliriz.


1. Adım 

İndirdiğimiz exe dosyasını çalıştıralım.



2. Adım

Resimden adımları takip edelim.


3. Adım


4. Adım


5. Adım


6. Adım


7. Adım

Kurulum aşaması bir süre beklememiz gerekecek. 


8. Adım

Kurulum işlemimizi böylelikle tamamladık.


 9. Adım


Programı çalıştıralım.



Güle güle kullanın. Herkese iyi çalışmalar dilerim. Vesselam.

Murat Bilginer


Yorumlar