17 Nisan 2015 Cuma

Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 31 SQL 2014 Kurulumu

Herkese merhabalar. Şimdi sizlere sorunsuz bir şekilde SQL 2014 kurulumunda yardımcı olamaya çalışacağım. SQL 2014 setup klasörünü temin ettiğinizi düşünerek işlemlere başlıyorum. Yönlendirmelerime ve resimler üzerindeki gösterdiklerime dikkat ederek uygularsanız olayı sorunsuz sonuca vardıracağız.

Ekstra yapamanız gereken bir şey olmadığı sürece resimler üzerindekilerin açıklamasını yapmayacağım aynen uygulayınız.

1. Adım

Setup dosyasını çalıştıralım.


2. Adım


3. Adım 


4. Adım 



6. Adım 


7. Adım 


8. Adım 


9. Adım 


10. Adım 


11. Adım


12. Adım 


13. Adım 


14. Adım 


15. Adım


16. Adım


17. Adım


18. Adım


İşimizi sorunsuzca hallettik. Herkese iyi çalışmalar dilerim vesselam. 

Murat Bilginer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder