1 Nisan 2015 Çarşamba

Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 30 Minitab 17 Kurulumu

Merhabalar herkese. Sizlere basit bir kurulumu resimli olarak anlatmak istiyorum. Minitab 17 kurulumunu yapacağız.

1. Adım

Elimizde bulunan .exe uzantılı dosyamızı çalıştıralım.

Bu adımdan sonra resimde işaretlediğim gibi yaparsanız tüm işlemleri başarılı bir şekilde kurulumu tamamlamış olacaksınız.

2. Adım



3. Adım

Bu adımda eğer elimizde bir ürün anahtarımız varsa bunu gerekli yere yazıp öyle Next diyelim. Eğer elinizde herhangi bir ürün anahtarı yoksa direk Next diyebilirsiniz. Bu Minitab 17 yi 30 gün deneme sürümü olarak kullanmanıza olanak sağlıyacaktır.


4. Adım


5. Adım

Kurulum aşaması...


6. Adım

Kurulum işlemi tamamlandı.


 7. Adım

Programı çalıştırabiliriz.

Güle güle kullanın.




Böylelikle bir resimli kurulum anlatımımın daha sonu gelmiş olduk. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı eksik etmez iseniz sevinirim. Selametle. 

Murat Bilginer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder