Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 29 Windows Görev Çubuğu Titriyor Sorunu Çözümü


Merhabalar. Başlıkta görmüş olduğunuz sorunun benim yaşadığım nedenini ve çözümünden bahsetmeye çalışacağım.


Bir gece bir program ile virüs alıp reklam eklentisi kullanan virüsler tarayıcımda fink atmaya başlayınca, bu tür sorunlara kesin çözümleri olduğu için sevdiğim YAC programını kurup temizlemek istedim. Programı kurdum işimi yaptım.



Windows 10 kullanıyorum deneme sürümünü tam o anda yeni bir güncellemesi geldi. Yükselttim Windows'u. Bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra bir sorun var, görev çubuğu titriyor üzerindeki simgelere açmak için tıklayınca açmama, simgelerin yerinin değişmesi gibi bir sorunla karşı karşıyaydım. 

Yeni Windows sürümü ile gelince yeni sürümün büyük bir hatası gibi düşünmüştüm ilk. Az gittik uz gittik ama artık çok sinir bozucu bir durum almaya başladı. Araştırayım, daha yeni güncelleme geldi ama belki başka yaşayanlarda olmuştur dedim yola koyuldum ve çözüme ulaştık.

Bu soruna sebep olan durum ise kurulu olan YAC programıymış. Bu programı kaldırarak sorundan kolayca kurtulmuş oluyorsunuz. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı eksik etmezseniz memnun olurum. Selametle...


Murat Bilginer


Yorumlar