Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 27 Arena Programı Kurulmuyor Sorunu Çözümü

Merhabalar herkese. Arena programı kurmaya çalışıp da çoğu kişinin karşılaşmış olduğu bir sorunun çözümünden bahsedeceğim şimdi sizlere.

Rockwell Arena programı işletim sistemlerinde ne yazık ki uyum sorunu yaşayabilmekte. Bu sebepten kaynaklı oluşan sorun nedeni ile de programı bilgisayara kuramıyoruz.

Sorunla ben nasıl karşılaştım ondan bahsedeyim.

Arena programının Setup klasörü içindeki Autoran.exe yi çalıştırıdıktan sonra gelen aşağıdaki ekranda Install Arenayı tıklayınca program hiç bir tepki vermiyordu.



Bu sebepten dolayı programı kuramıyordum. Windows 10 kullanıyorum. Büyük bir ihtimal diğer Windows işletim sistemlerinde de uyumluluk sorunlarını giderici yardımcı araçlar vardır.

Burada isterseniz çözüme bir göz atalım şimdi.

1. Adım

Setup klasörümüz içindeki Autorun.exe dosyasına sağ tıklıyoruz ve işaretlediğim sekmeyi seçiyoruz.


2. Adım 



3. Adım

Burada Test the program diyoruz. Sorunun çözülüp çözülmediğini görmek için.


4. Adım 

Install Arena diyelim.


5. Adım 

Eğer bu ekran geliyorsa problemimizi çözdümüşüz demektir.


Ayrıca karşılaşabileceğimiz başlıca diğer hatalar yukardıdaki ekran da kurulu olması gereken bileşenlerin bilgisayarımızda olmamasından kaynaklanabilir. Hangi bileşen yok ise onu kurarak bu sorunu da çözebilirsiniz.

Bu kadardı selametle vesselam.


Murat Bilginer










Yorumlar

Yorum Gönder