21 Mart 2014 Cuma

Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 19 Twitter a Giriş İçin DNS Ayarlarını Değiştirme

Merhabalar herkese. Ne yazık ki yasaklar ülkesi olma yolunda adım adım ilerliyoruz. You Tube falan derken gerçekleri öğrendiğimiz fikirlerimizi paylaştığımız sesimizi özgürce duyurmaya çalıştığımız Twitter ıda elimizden aldılar. 

Ama her şeyin bir çözümü tabi ki var. Şimdi size bunu nasıl yapacağımızı anlatacağım.

İşaretlediğim sekmeleri adım adım tıklayınız.

1. 


2.



3.



4.



5. Bu adımda öncelikle Aşağıdaki DNS sunucu adresini kullan butonunu seçeceğiz. Ve sonra ekranda gördüğümüz değeri gireceğiz.


Bu olmaz ise aşağıdaki DNS adresini deneyiniz.



Bu adımdan sonra tamam tamam tamam diyoruz. İnternet tarayıcımız açık ise kapatıp yeniden açalım ve yasaklı sitelere artık girebilir.




Murat Bilginer










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder