Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatım 17 Mouse İle Sekmelere Tıklayınca Sayfayı Kapatıyor Sorunu Çözümü


Merhabalar arkadaşlar. Garip ama sizinde, eğer scroll u olan mouse kullanıcısıysanız başınıza gelebilecek bir sorun ile karşı karşıyaydım iki gündür. 

Neredeyse ne çesit bir virüssün lan sen deyip formata kadar gidiyordu ki iş olayı çözdüm işi tatlıya bağladık.

Problem şu herhangi bir internet tarayıcısında sekmeler açmışsınız istediğiniz sayfaya gitmek için sekmeye tıklıyorsunuz ama bir bakıyorsunuz sayfa kapanıyor. Sadece buda değil herhangi bir dosya yada klasörü bir yerden bir yere taşıyamıyorsunuz biraz daha ileride gidiyor ama sorun boyunca bunu sadece bir kere yaşadım hiç bir dosyayı bile açamıyorsunuz. 

Bazen böyle sorun anlarında bir aydınlanma olur rastgele çözümler bulursunuz. Onlardan ilki şöyle oldu dur şu oturumu bir açıyım kapatayım dedim ve yaptım sorun düzelmişti. Ama bu biraz kısa sürdü 15 dk sonra yine aynı şey olmaya başladı. Bende 15 dk 15 dkdır deyip 1 gün boyunca bilgisayarımla oturum açıp kapamaca oynadık. Zevkliydi :D 


Artık dayanamamıştım ki buna sebep olabilecek şeyin mouse un olabileceği düşüncesi hasıl oldu. 

 Sonra mouse un pillerini çıkarıp tekrar taktım ama düşüncemde şu bunla çözüleceğini sanmıyom şu benim usb2.0 girişleri bazen sorun çıkartıyor şu usb nin takılı olduğu yeri de bir değiştireyim dedim ve değiştirdim. 15 dk bir yapıyordu 5 6 saat sıkıntı çıkarmadı çözüldü sandım ama yine yaptı sonra ama öyle kendi başına bir aydınlanma bekleyerek olacak iş değil bu araştırayım bakayım derken bir yabancı sitede çözüme denk geldim ve oldu.

2 gün önce mouse umu yere düşürmüştüm ve sayfaları yukarı aşağı oynatmaya yarayan scrooll u biraz sıkışmış gibiydi zor oynuyordu. 

Çözümde de bundan bahsediyordu. Scroll un takılı kalmasının sebep olduğu bu sorunu scroll u kaldığı takılı durumdan kurtararak çözebiliyormuşuz. 


Bende çivi çiviyi söker diyerekten hunharca bir kaç vuruştan sonra baktım ki scroll o sıkıştığı yerden kurtuldu sorunda çözüldü.

Umarım size de bu yöntem bir çözüm olabilir. 


Sevgiler, saygılar.

Benden bu kadar haydi vesselam.



Murat Bilginer










Yorumlar